23 Aralık 2018 Pazar

YILDIZ GEZEGENİ - YILDIZ YAĞMURU

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Yıldız gezegeni koşan bir hikaye iken, Yıldız yağmuru içime işleyen benim hikayemdi adeta. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Merhabalar iki kitabı bir arada yorumlamak istedim bu sebeple ilk cümlemde biraz özetlemiş oldum. Serimiz Yıldız Gezegeni kitabıyla başlıyor. Dünyanın artık yaşamak için zor bir gezegen olduğu ve diğer gezegenlere seyahatların başladığı günlerde insan kaderinde değişmeyen tek şey yine paranın gücü oluyor elbette. İyi kötü dengesi paranın varlığıyla sürekli yer değiştirmekte. Solara isimli kimsesiz kızımız kulakdan dolma bilgiler ile yeni bir gezegen arayışına giriyor ve seyahat edenlerin yanına alınmak üzere hizmetçi başvurusunda bulunuyor. Hizmetçilikten kasıt sadece yolculuk kısmını kapsıyor ücretsiz ama hizmetli yolculuk anlamına da gelebiliyor diyebiliriz. Ben ‘Yıldız Gezegeninin’ olaylar çerçevesinde çok hızlı gittiğini düşündüm. Olay gerçekleşiyor ve kahramanlarımız güzelce sıyrılıyordu. Tek beğenmediğim şey olaylar silsilesiydi. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 İkinci kitap olan ‘ Yıldız Yağmuruna’ geçtiğimde ise ana karakter bakışı değişmişti. İlk kitapta Solara ve Doran bazlı olan anlatım biranda Cassy ve Kane’e kaymıştı ve bu muhteşem oldu. İkinci kitapta uzay gemisinde yolları kesişen tüm yolcular (Solara- Doran - Renny- Kane ) Prenses Cassia’nın ülkesini kurtarmak için birlik oluyor. Adını hiç duymadıkları bir salgınla baş etmeye çalışıyorlar, ve kesinlikle bu salgın zombi salgını değil. Okuduğumuz fantastik türdeki kitapların çoğunda insanları mutasyona uğratan veya direk zombiye çeviren hastalıkları okumuşuzdur size garanti veriyorum öyle bir hastalık değil. İkinci kitaba bayıldım ve kesinlikle beni çok şaşırttı son kısımlarında. Önerebileceğim bir seri daha oldu. Herkese keyifli okumalar. #yıldızgezegeni #yıldızyağmuru #gokitap #lokumlukahvebeğendi #bookstagram #kitapönerisi #okuyun #okuyucuyorumu

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder