2 Aralık 2018 Pazar

Melete

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Masaldan Öte Melete - Kat Howard 4.7/5 Masallarda üvey annelerinin, küllerin içinde veya hayvanlarla ahırda yatırdığı kızlara özenirdim. Kaçıp kurtulabilen kızlara. Akıllı kızlar, cesur kızlar... Kaçabilen kızlar... Kaderlerini kendi seçen bunun için çabalayan kızlar... Evdeki bir öz anneyle nasıl o kadar cesur olunacağını bilemezdim... Hepimizin hayalini kurduğu “kendi ayaklarının üzerinde durabilme” ideolojisine mükemmel bir nokta atışı yapan roman oldu benim için. Kendinize hiç sordunuz mu “Şartlar daha kötü olabilirdi, ben neden daha iyi olmasını bekliyorum ? Harekete geçmeliyim “ dediniz mi hiç ? Imogen ve marin hayallerimizde bile zor rastlayacağımız türden bir akademiye katılmaya hak kazanıyor ve yolculuk burada başlıyor. İki kardeş için herşey mükemmel kaygılanacak dertleri yok. Ne annelerin dırdırı, ne evlerinin kirası ne de sınavlar... Tek yapmaları gereken uğraştıkları sanatlarını geliştirmek. Yada onlar öyle sanıyor. Imogen iyi bir yazar olma yolunda herşeye karşı dimdik ilerliyor. Marin ise annesinin onu epey zorlamasına karşın baleyi severek yapıyor. Imogen’in ağzından okuduğumuz masaldan öte melete kitabı hakkında epey konuşacağım. Fantastik be teşvik edici özellikleri barındıran romanı şiddetle tavsiye ediyorum. Kitabı okurken tahminlerim beni yanılttı. Beklediklerim olmadı ve bu daha da heyecanlandırdı. Karakterlerin hepsini çok sevdim. Gereksiz gördüğüm hiçbir karakter olmadı iyisiyle kötüsüyle tüm karakterler iyi ki vardı. Misis kitap yayın evinden okuduğum ilk kitap. Kitabın kalitesinden çok etkilendiğim için kesinlikle diğer kitaplarınıda okumaya çalışacağım. Kitabın içindeki benzetmeler, duygu aktarışları ve minik masal denemeleri o kadar başarılıydıki okurken beni içine zincirledi diyebilirim. İki kardeş arasındaki duygusal inişler çıkışlar çok doğru bir şekilde ne abartılmış nede yok sayılmış. Alın okuyun kendinize ilham katın diyorum. #haftasonumaratonu muzunda ilk kitabı bitmiş oldu ara vermeden ikinci kitaba başlıyorum umarım ikinci okuyacağım kitabıda bu kadar beğenirim. Hoşçakalın. #cümbürcemaatokuyoruz #masaldanötemelete #kathoward

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder