2 Aralık 2018 Pazar

Lagom

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Herkese merhaba, sizlere çok minnoş bir kitapla geldim. 😊 Yine bilgi verici ama okurken sıkmayan bir kitap okudum. Bu yüzden bir roman havasında değerlendirme yapmak yerine içindeki hoşuma giden bilgilerden bir kaçını paylaşmaya karar verdim. İsveçlilerin dengeli yaşama sanatına hoşgeldiniz. 💫Lagom (lagum) : kararında yaşam 🌟Babalara çocukları olduğunda 3 ay zorunlu babalık izni veriliyormuş. Ne kadar güzel değil mi ? Neden sadece annelere tüm yük binsin ki babaların görevi sadece evi geçindirmek değil aynı zamanda ailesiyle ilgilenmesidir. Eşitlikten bahsederken izin konusunda da eşitlik olmalı derim. Bu sebeple çok güzel bir uygulama olduğunu düşündüm. 🌟Evde vakit geçirmenin hem daha ekonomik hem de daha huzur verici olduğunu çoğu noktasında vurguluyor. Evde yapılan mini buluşmaların, cumartesi günleri yapılan pikniklerin tadından yenmeyeceği. Ayrıca arkadaşlar ve aile ile geçirilen muhteşem anıların oluşabileceğini bir köşeye iliştiriyor. 🌟Saksıda başlayabileceğiniz organik sebze yetiştirmeye adım atın. Saksıda başlayıp evinizin önündeki ufak bir arazide veya yine balkonda daha büyük saksılarla devam edebilirsiniz. Adım atmanız yeterli. 🌟iş hayatında günlük 6 saat çalışma uygulanmaya başlandığı ve çalışan kişiler üzerinde nasıl olumlu etki bıraktığına değinilmiş. Çalışma saatinin düşmesi işlerin bitmemesi değil aksine zamanın daha verimli kullanılmasına ve çalışanların sosyal hayattaki mutluluklarına çok büyük etki ettiğini belirtmiş. Tüm iş verenler 6 saatlik çalışma şartlarına geçmemiş elbette ama bunu uygulayan iş verenlere daha sorumluluk sahibi güvenilir çalışanlar başvurmuş talep artmış. Sanırım bu kadar bahsetmem yeterli olacaktır. Kitabı alıp okursanız içinizi açacak muhteşem sayfalarla karşılaşacaksınız, özellikle içindeki çizimlere bayıldım. 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 Daha önce bu tarz bilgi verici kitaplar okudunuz mu ? Bana bilgi dolu bir kitap önerebilir misiniz? ✨✨✨✨✨✨ #lagom #isveç #pegasusyayınları #lokumlukahveokudu #kitapönerisi #kitaplar #bookstagram #bookstagramtr #kitaplarokunmalı

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder