2 Aralık 2018 Pazar

Kaplumbağa Kabuğunda Dünya

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Kaplumbağa Kabuğunda Dünya - John Green Hepimiz hayatımızın belli noktalarında düşüncelerimizin en dibinde en karanlık köşesinde boğulmuşuzdur. Aza ise her gün ve neredeyse her saat daralan düşünce sarmalında kayboluyordu. Kendini nasıl kurtaracağını ise bilmiyor düşüncelerini tetiklediğini sandığı mikroplardan arınmak için dezenfektanı daha sık kullanıp rahatlamaya çalışıyordu. Mikroplar heryerdeydi, her bir noktada kaç milyon mikrop vardı sizce ? Siz hiç hastalık kapacağınızı düşünüp psikoloğa gittiniz mi ? Aza gitti. Bu dertler yetmiyormuş gibi; en yakın arkadaşı Daisy ile polis merkezi tarafından ödül konulan eski arkadaşının babasını aramaya koyulacaktı. Eski arkadaşı davis'in babası polis tarafından aranan bir kaçaktı ve büyük miktarda bir servete sahipti. Amerika'nın üniversite harçlarını hepimiz duymuşuzdur. Aza ve Daisy üniversite paralarını çıkarabilmek için 100 bin dolar ödüllü dedektiflik işine soyundular. Sizce başarabilecekler mi? 🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢 Mükemmel tek kelime söylemem yetmeyecek biliyorum ki. Aza'nın düşünceleri beni çocukluğuma aldı götürdü, diyeceksiniz ki sen ne Psikopat çocukmuşsun. Evet kesinlikle aklımdan neler geçerdi filozof misali düşünmekle bir çocukluk geçirdim. "Kızarma! Yanakların kıpkırmızı! Düşünerek halledebilirim. Yüzümü eski haline dönüştürebilirim, neden kızarıyorum ki !" Bu dönemi bile yaşadım. Düşüncelerimle kızarma halimi kontrol edebileceğimi zannediyordum ama mümkün olmadığını şuan anlıyorum. Yazar o kadar güzel bir noktaya değinmiş ki, içimizdeki düşüncelerle yaşadığımız kavgayı müthiş bir şekilde aktarmış. Kitaptaki blog yazıları, alıntılar yazarı aşırı çok sevdim bu romanda. Aza'nın yaşadığı aşk, düşüncelerinin engel olması normal olamayacağına inanması herşeyi mükemmeldi. Israrla tavsiye ediyorum. Okunmalı. 🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢 "Nadir olan, sizinle aynı dünyayı gören birini bulmaktır." 🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢 "Belki de en sevdiğimiz alıntılar, hikayelere ve alıntıladığımız insanlara nazaran kendimiz hakkında daha çok şey anlatıyordur." 🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢 "Yetişkinler güce sahip olduğunu zannediyorlar, aslında güç onlara sahip oluyor." #kaplumbağakabuğundadünya #pegasusyayınları #johngreen

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder