2 Aralık 2018 Pazar

Üst Kattaki Deli Kadın

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Tarihteki tüm hikayeler, içinde bizim için değerli olan bir hazine saklar ve onu okuyan kişide asla silemeyeceği derin bir iz bırakırlar. ☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ Üst Kattaki Deli Kadın - Catherine Lowell ☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ Fazlasıyla hoşuma giden bir eserle tanışmış oldum, bambaşka şeyler beklerken muazzam bir maceraya çekildim. Uğultulu tepeler, Jane Eyre ve agnes grey eserlerini okuduktan sonra üst kattaki deli kadın’a başlamanızı öneririm. Bu kitap tekrar okunacaklar listemde yerini aldı, okuma hazzımı doruklara çıkarttı. Şunu fark ettim ki, arkadya yayınlarından okuduğum kitaplardan hiç pişman olmadım. Şuan’a kadar beğendiğim kitaplar oldu hep. Kaliteli kitaplar seçtikleri için kendi adıma teşekkür ederim.☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️ Yazarın dilini çok beğendim. Diğer eserlerle birleştirmesi alıntıları hikayeye bayıldım. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. #üstkattakidelikadın #arkadyayayınları #neokudum #kitapönerisi #bookstagram

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder