2 Nisan 2014 Çarşamba

Bezmiâlem Vakıf Üniversitesi

Ygs'den önce moral olması dileğiyle "Hadi bir üniversite görelim" dedik. Lise son öğrencisi olarak ilk defa üniversiteye gidişimizdi. Bu bana biraz liseyi merak eden ortaokul çocuğunu anımsattı ^.^  Demek ki insan sürekli bir sonraki adımı gözünde büyütüyormuş.

Bezmiâlem Vakıf üniversitesi tamamen sağlık bölümlerinden oluşuyor. Sınıfımızın %80 'i sağlık düşündüğü için bu üniversite bize gayet uygundu.

oydu buydu derken sınıf olarak en güzel başarabildiğimiz aktiviteye adım attık.. Resimlerle devam edelim. 



 Servisimiz nedeniyle arka kapısından giriş yaptık. Arka kapı olmasına rağmen bizi yinede büyüledi :) Çünkü ufo gören  masum köylüydük. 


Koridoları açık renklerle içimizi daha da güzel aydınlattı. okulun planı dikdörtgen biçiminde diyebiliriz soğanın cücüğü misali dikdörtgenin ortası muhteşem minik bir bahçeydi camlardan gözüken yeşillik "Doğayla iç içeyiz hani kampüs hayatı yoktu tıpta !" izlenimi yarattı ^^ 

( Ne diyor bu diyor olabilirsiniz açıklayayım ; Tıp fakültesinde okuyanlar için inek öğrenci tabiri çok sık kullanılır ve tıp fakültesinin bulunduğu kampüste pek fazla sosyal aktivite olmaz denir. Ama burada bahçesi bile sosyal aktiviteleri unutturdu bize. )


     Ferahlığı bu resim anlatsın bence. :D 



 Amfinin koridordan görünüşü, biz içerideyken kalabalık olduğundan resim çekmek istemedim. Amfilere yerleştik ve her bölümün gerek hocası gerek asistanı gelip tektek güzelce bizi bilgilendirdiler.. Diş hekimliği bu bilgilendirmeden sonra azıcık ilgimi çekti. ( Ama geçen hafta dişime dolgu yaptırdıktan sonra bu ilgi kaybolma raddesine geldi diyebilirim )

 Bahçeye çıktığımızda bizi karşılayan güzelim manzara. Bu bahçenin küçük bir kısmı eve doğru yol alırken bu dikdörtgenin dışındaki bahçeyi görünce dudaklarımız uçukladı.. 


Bahçede bir süre dolaştıktan sonra kalabalıklaşmaya başladı biz 9.30 da üniversitenin kapısını alındırmıştık o zaman kimsecikler yoktu ama yaklaşık yarım saat sonra bahçe önlüklü kapladı. Mutluluk portresi ^^ kırmızı önlükte epey ilginçti hani.

 
 Burada gördüğümüz beşgen şeklinde panjurları açık minik bina ise üniversitenin kantini içi çok şeker dizayn edilmişti bunu hatırlıyorum. Çok kalabalık olduğu için içeride pek kalamadık e haliyle resimde çekemedim...

Kapının önünde duran bay *Bizim öğretmenimiz* kimi işaret ediyordu tam hatırlamıyorum ama o dakikalarda baya eğleniyorduk..


üniversitenin resmi sitesi için tık.  

Bahçe turundan sonra laboratuvarları gezmeye başladık bu üniversitede 4 öğrenciye bir öğretim üyesi düşüyormuş her öğrenciye bir mikroskop.. Olanaklar gayet güzel eğer zenginseniz düşünmeden girin ama benim gibi yok ben o kadar parayı hayatta veremem diyorsanızda çalışıp burslu girebilirsiniz. Çok çeşitli burs imkanları mevcut.


 Mikroskoplardan sonra diş hekimliği fakültesinin laboratuvarına girdik resim çekemedim çünkü aniden 30 kişilik bir sınıfa girdik ve sessiz olmamız istendi. Öğrenciler çok rahat kendi havalarında ellerindeki altıyı deliyorlardı ilginç geldi.. ^^


Daha sonra eczacılık fakültesinin çalışma alanlarını gezdik. Ne çektiysem orada çekmişim :) 
 

      Bir sürü şişe vardı içlerinde ne var acaba ?


           Burayı üç eczacı paylaşıyormuş asistanlar sanırım emin değilim..


 Her şey hakkında kısa kısa bilgi verdiler ama şuan hatırlayamıyorum..



  O kadar ilginç aletler vardı ki hangisine bakacağımı şaşırdım :)


 " Eczacılıkta bezim yok ucundan tıp fakültesine gireyim yeter" gözüyle izlemişim ben olayları ondan hatırlamıyorum :)


 Bize ufak bir deney bile yapıldı. Videoya çekmiştim ama yükleyemiyorum malesef.. her şey olabildiğince güzeldi benim için.
 Kapanışı yemekhanede yaptık. ^^ Bizimle üniversite turunun sonuna kadar ilgilenen hocalara asistanlara vede öğrencilere çok çoook teşekkür ederim. Bana samimi gelen bir üniversiteydi.



 Ve arka bahçe vaktimiz kalmadığı için burayı pek keşfedemedik ama çardakları gözüme kestirdim..


  Tanıtım günlerinde bu üniversitenin çardaklarıyla iyonik kovalent fark etmez bağ oluşturmak üzere bekliyor olacağım..


Tercih etmeyi düşünen arkadaşlara başarılar diliyorum, ilerleyen zamanlarda adını daha fazla duyuracak bir üniversite olduğu belli yolunuz açık olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder