22 Kasım 2012 Perşembe

İstanbul Tüyap Kitap Fuarı

Ayaklarım hala acıyor diyebilirim kitaplara öyle bir saldırdım ki neyse baştan anlatayım. 3, 4 gündür fuara gidecek arkadaş arıyordum en yakın arkadaşımın 15 gün devamsızlığı olması nedeniyle onu zorlamak istemiyordum da ama yine her zaman olduğu gibi ikimiz kaldık plana uyan ve umma - arkadaşımın takma adı - ile gittim fuara. Tüyap'a daha önce hiç gitmemiştim büyükçekmeceye bile gitmemiştim helede tek başıma ama  her seferinde olduğu gibi haritalar vb.  şeyler yardımıyla buldum tüyapı böyle durumlarda bir özgüven geliyor bana anlatamam bilmesem bile doğru yolu bulabiliyorum. metrobüslerin sıkış tıkışlığı bizi bezdirmişti zaten birde fuara girince o kalabalıkla iyice feleğimiz döndü ilk olarak tabloların olduğu salona girdik ilk keşfediyoruz ya olur böyle şeyler :) Dex yayınlarını arıyorum ben her yerde bir türlü bulamıyorum test kitapları falan onlardan sonraki salonda romanlar daha sonraki salonda ise nihayet dex yayınlarının standını buldum ilk oradan alışveriş yaptım. Kitapları önceden belirlediğimden gözüme kestirdiğimi kaptım oradaki görevli bile şaşırdı  herhalde kitabı incelememi bekliyordu ama ben direk bunu şunu ve bunları alıyorum dedim. Biricik babacığımdan edindiğim kredi kartı ile ödeme yapacağımdan diğer görevli pos cihazına fiyatı girmek için sordu 70 tl tutmuştu 2 kere sordu yanlış olmasın diye :) 8 tane kitap aldım hemde bu fiyata gerçekten çok mutlu oldum o an fuarlar candır her şeydir <3 arkadaşım benim için endişelenmeye başladı hatta bir ara gel gidiyoruz diye beni çekiştirecekti kitapları görünce kendimi kaybediyorum demiştim. Diğer standlara gittik tarihi romanlar aldım edebiyat dersinde işlediğimiz tanzimat romanlarınıda aldım tabi.  Sonra bir baktım Japon animelerine benzer çizimler  var karşı standda ne oluyor falan bunlar ne derken kendimi MANGAların arasında buldum Death note mangasını 6,5 gibi makul bir fiyata satın aldım tabi orda manga hastası bir kızla tanıştım ismi beyzaydı hala hatırlıyorum. O da benim gibi bir korecan aynı zamanda. Ben mangalara dalmışken canım arkadaşımda erdal demirkıran kitaplarını arıyordu ki bulmuş ve almış bile. Her şey o kadar hızlı gelişti ki ellerimde biriken poşetleri ne yapacağım diye düşünmem biraz geç olsa da aklıma geldi ama bunu daha erken düşünüp yanıma bir bavul almalıymışım meğer. Okulu ekmiş sayılırdık neticede çarşamba günü. Öğle tenefüsünde sınıf arkadaşımı arayıp kitap ister misin diye sordum 5 tane kimya yaprak testte aldık bu sayede öğretmenimiz bize 5 tl gibi bir fiyat vermişti oysaki fuarda 3,5 tl idi bu fırsat kaçmaz diyip alabildiğimi aldım. Elimde bir sürü poşet ile son olarak kendimi metrobüste buldum :) çok kalabalıktı ve ayakta kaldım, ellerim acıyor ümraniyeden  büyükçekmeceye gitmeyi kimsenin aklı kesmediğinden anca ben yaparım böyle bir şeyi, yol bir işkence ama değer. 

Not : Umarım kredi kartının ekstresi erken gelmez 200 tl gibi bir miktar kitaplarıma gitti.

Not 2 : Eğer pazar gününe kadar fuara gitmeyi düşünüyorsanız yanınıza bavul tarzı büyük bir çanta alın yada kendi aracınızla gelin.

Not 3 : Fuarda O kadar çok indirim var ki yeterli para getirmediğinize pişman olabilirsiniz hazırlıklı olun.

Not 4 : Kesinlikle Dex yayınlarının standına uğrayın.


Gitmek için hala vaktiniz var kaçırmayın bu fırsatı !!! 


İşte dex yayınlarının standı bu resim bana ait değil tabi :) Bu kadar boş olması imkansız çok kalabalıktı hatta  istediğim kitaplara ulaşmak için birilerine çarptım. Mağlum insanların gözleri kitaplardan başka bir şey görmüyordu .

Dex'ten aldığım kitaplar :

İlk Buluşmada Asla Isırma
Mekanik Kalp 
Ruhsuz
Pür
19. Departman
Soğuk Öpücük
Melek
Koruyucu

Kitap ayraçları ve rozetlerinden bahsetmiyorum bile gönlü zengin bir yayın evi gerçekten, bazı yayın evlerinin aksine kocaman bir standının olması mutluluk verici benim açımdan tabi.
Daha bir çok kitabı vardı haftasonu yeniden gitmeyi düşünüyorum eğer gidersem diğer kitaplarıda alıcam :D



İşte tüyap, çok büyük bir yer eğer aileniz ile gidecekseniz bir birinizi kaybetme olasılığı yüksek olduğundan telefonunuzun şarjı dolu olsun aman bir aksilik yaşanmasın :)

Dipnot :  Fuara giden bir arkadaşınız olursa ona kitap siparişlerinizi verin derim. 

Kitap delisinden bir tavsiye sadece ^_^ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder