2 Aralık 2018 Pazar

ILLUMINAE

Bu gönderiyi Instagram'da gör

illuminae - Kaufman ve Kristoff 5/5 ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ “Önce hayatta kal. Sonra gerçeği ortaya çıkar “ ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ Sabah, Kady erkek arkadaşı Ezra’dan ayrılmaktan daha kötüsünün başına gelemeyeceğini düşünüyordu. Öğlen, gezegeni istila edildi. 2575 yılında uzayın çoğunu hâkimiyeti altında tutan iki megaşirketten ― ve ― biri, Kady ve Ezra’nın gezegenini yok ederek galaksilerarası bir savaş başlatır. Binlerce mülteciyle beraber sığıştıkları gemilerden oluşan ufak filonun peşindeki düşman savaş gemileri ilk başta en büyük sorunları gibi görünse de ortaya daha büyük tehditler çıkacaktır. Ölümcül bir ortaya çıkmıştır, filonun onları koruması gereken yapay zekâsı düşmanca adımlar atmaktadır, komuta kademesi ciddi sorunlar olduğunu inkâr etmektedir. Kady gerçeği açığa çıkarmak için bir veri hengâmesine dalmışken mültecileri kurtarmakta ona yardım edebilecek tek kişinin Ezra olduğunun farkına varacaktır: Bir daha asla konuşmayacağına yemin ettiği eski erkek arkadaşı. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ ✨Öncelikle kitabın konusu hakkında bir çok insanın kafası karışık bu konuya açıklık getirmek istiyorum. Uzay yolculuğu ve hayatta kalma savaşı konumuz. Kesinlikle çok keyifli, sayfaların dizayn şekli. Uzay boşluğunu andıran simsiyah kısa metinler. Duyguları bence yansıtmayı başarabilmiş. Kapağına kitabı bitirdikten sonra tekrar inceledim ve kilit kısımların olduğunu fark ettim. Kapağına ayrı vuruldum. Pegasus güzel bir iş çıkarmış çevirisi de gayet iyiydi. ✨Terimler o kadar karmaşık değildi. Okunulabilir bir dili var sizi korkutmasın. 200 e geldiğinizde çoğu taş yerine oturuyor, 300 de ise bayılacaksınız heyecandan nefesiniz kesilecek ✨Sansürlenen kısımların üstünde pek düşünmeden ne olduklarını buldum, küfürlerin bu şekilde kapatılması çok daha iyi olmuş. ✨Kurguyu ben çok beğendim. Çok iyi bir film izliyormuşcasına heyecanlı okudum. Bana bazı kısımları labirent’in ikinci filmini hatırlatmadı değil. Ama bir bütün olarak bakıldığında dosya şeklinde olması çok daha eğlenceli ve ilginçti. ✨✨✨devamı yorumda #illuminae #amiekaufman #jaykristoff #lokumlukahvebeğendi

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder