2 Aralık 2018 Pazar

Alice Harikalar Diyarında

Bu gönderiyi Instagram'da gör

“Ama ben delilerin arasına karışmak istemiyorum” dedi alice. “Başka çaren yok” dedi kedi, “ buradaki herkes delidir. Ben deliyim, sen delisin.” “Benim deli olduğumu nereden biliyorsun?” Diye soru alice. “Deli olmalısın.” Dedi kedi, “ Yoksa buraya gelmezdin.” ♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️ Bu aralar okumakta zorlanıyorsanız Alice harikalar diyarındayı kesinlikle öneriyorum. İlk olarak filmini izlemiştim ve asıl hikaye ile filmin bazı noktaları pek uyuşmuyor, bunu kitabı okuyarak öğrenmem çok güzel oldu. Şapkacıyı çok seviyorum zaten. filmde Johnny depp’in oynaması çok etkili ama kitaptada şapkacıya kanım ısındı. Yani karakterin güzelliğine vuruldum. Kraliçe karakteri ise tam bir Dolores Umbridge vakasıydı. ‘ Kafasını kesin’ beynime kazındı adeta. Umarım sizlerde keyifle okursunuz 😉 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ *Dolores Umbridge harry potter’ın geçici gıcık müdürü hatırladınız siz bence 🤣 #aliceharikalardiyarında #işbankasıkültüryayınları #lewiscarroll #lokumlukahvebeğendi #bookstagram #bookstagramtr #kitapönerisi

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder