4 Nisan 2012 Çarşamba

Kung Fu Ramen

Yine okulu ektiğim günlerden biriydi. 28 mart çarşamba günü annem hadi yürüyüşe gidelim dedi ilk başta evde iyiyim hiç gerek yok desem de beni alt etti, nasıl mı ? "Bu aralar çok kilo aldın yürüyüşe çıkmalısın"dedi. Yürüyüşte yürüyüş olsa amaç alışveriş ama annemle alışverişi pek sevmiyorum  elime ne alsam ona ihtiyacın yok biliyorsun gibi cümleler duyuyorum. Önce bir mağazaya girdik tabi giyim alışverişi ayrı oluyor annemle çünkü genelde giyimde bana kıyafet bakıyoruz. :) hehehe ama girdiğime pişman oldum giydiğim hiç bir halt olmuyor artık ben 42 beden dünyasındayım kilolarımla barışığım desem de  değilim. Sonra Çağrı markete gittik ben pasta yapmak için bir şeyler alıyordum  yine o sesi duydum " bunlara hiç gerek yok, daha fazla kilo alacaksın " of neden bana işkence ediyor. Makarna reyonuna geldik ben her gittiğim markette ramen var mı diye makarna reyonlarını alt üst ediyorum birde burada şansımı deneyeyim dedim iyi ki bakmışım rameni hep paket olarak arardım ama şans eseri kutuda olanını buldum küçük yoğurtlara benzeyen bir kabdaydı. Fiyatta küçük bir oynama yaptım aslında 4 tl küsüratı da vardı anneme 3 tl dedim alışveriş sepetine attım artık keyfim yerine gelmişti. Eve geldik hemen mutfağa koşup su kaynattım rameni açıp içindeki paket olarak verilen sosları koydum ve suyu döktüm 3 dakika bekleyin yazıyordu ama sabredemedim 2 dakika olmadan yemeye başladım tadı sultan ahmette yediğim kadar güzel ve acılı olmasa da iyiydi. mantarlı almıştım ama mantar tadından eser yoktu. Kesinlikle denemelisiniz korekolik olarak suyuna bayıldım :)  bir daha ki  yazımda görüşmek üzere....  calga (hoşçakalın )




6 yorum:

  1. Şanslısııın. Burada ramen yook. Nereye bakarsam bakayım Kore usulü erişte bile bulamadım. Yoksa kendime yapacağım. :( :( Bu arada unni ben Eda. :D

    YanıtlaSil
  2. sen gel bize ben sana yaparım ramenin ağlasını :)

    YanıtlaSil
  3. ben aldım denedim hemde 3kutu aldım açgözlülükle geçen gün denedim sabırsızlıkla kızartılmış sığır eti aromalıyı.Pek beklediğim gibi çıkmadı şimdi o kutuyu ne yapıcam onu düşünüyorum :) :)

    YanıtlaSil
  4. En son 2 hafta önce eminönünde bir restoranda yemiştim baya oldu yani, tabi ikisi bir birini tutmuyor kung fu gerçeğinin yanında hafif kalıyor.

    YanıtlaSil
  5. Suyu daha lezzetliydi sanki bir de benim bulunduğum şehirde uzakdoğu mutfağı yok maalesef.İstanbula gidince ipimi koparıcam.Eyüpde varmış kore marketi sanırım.

    YanıtlaSil
  6. :) suyu her zaman için mükemmel çık sıcak ve acı olması 2 kat lezzet veriyor. eyüpteki marketi bilmiyorum ama yeni yerler keşfetmekten ne çıkar :)

    YanıtlaSil