2 Aralık 2018 Pazar

Bir Başka Gökyüzü

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Bir başka gökyüzü - Cath Weeks 5/5 Evlat sevgisinin sırrı nedir? Bir anne evladı için neleri göze alabilir? 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 Kesinlikle bu cümle kitabı özetliyor. Twyla yeni doğum yapmış genç bir annedir. Hisleri kuvvetli olan twyla yeni doğan oğlunun gözlerinde bir farklılık sezmiştir. Gerekli kontroller sonrası oğlunun kör olduğunu öğrenen aile bir çöküş yaşamaktadır. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 Kitapta ana karakterin güçlü duruşu, acıtasyon yapmak yerine çözüm odaklı olmasına bayıldım. Geçmişte yaşamış olduğu acıların hayatına zarar vermesini engellemesi müthiş birşey. Kitap kesinlikle sıkıcı ve monoton değildi benim için. Özellikle 250 yi geçtikten sonra at koşturuyormuşcasına hızlı okudum meraktan. Geçmişten hatıralara yer vermesi. Kızımız ve damadımızın aile yapısını anlamamız için birçok olanak sunması müthişti. Kitabın sonuna doğru polise okuyormuş hissine bile kapılabilirsiniz. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 Ben kitaba 11 de başladım yaklaşık 50 sayfa okudum, saat 5 gibi tekrar devam edip 12 de bitirdim. Aralara bazı işler girince uzadı ama siz eminim hızlıca bitirirsiniz. Alın okuyun pişman olmazsınız diyorum. 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 Mucize ile benzerlikleri var mı ? Kısmına gelirsek, bence benzemiyorlar çünkü mucizede agust un çekmiş olduğu zorluklar ve psikolojik olarak yaralandığı düşünceler davranışlar söz konusuydu. Ama okumuş olduğum kitapta charlie yani kör doğan bebeğimizin 2 yaşına kadar olan süreçten bahsediliyor. Ebeveynlerinin düşünceleri ve çabaları söz konusu diyebilirim. Ben çok orijinal buldum umarım çok seversiniz. #birbaşkagökyüzü #cathweeks #lokumlukahvebeğendi

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder