2 Aralık 2018 Pazar

Şeker Portakalı

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Şeker portakalı - Jose mauro de vasconcelos 5/5 Ah zeze... 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 “Şeytan fısıldamaz sana oysa ki, çocukluk bunların hepsi. Sen tatlı bir afacansın o kadar “ demek isterdim. 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Ağladım ağladım ve ağladım. Son sayfalar beni benden aldı. Yaklaşık 8 yıl önce okumuş ve o dönemde pekte anlayamamıştım zezeyi şimdi öyle iyi anlıyorum ki! 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Portuga yı zeze kadar seviyorum. Zeze kadar ağlıyorum. 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🌲🌲🌲 Şeker portalı bir simgedir zeze için. Arkadaş edinmeyi ve insanlara değer vermeyi sever. Arasıra ufak haylazlıklarda eder tabi ki, bunlar tuzu biberidir zezenin. 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 Siz hiç bilyelerle oynadınız mı ? Sizin dert yandığınız bir portakal ağacınız oldu mu ? Kalabalık bir ailede büyüdünüz mü ? Ben büyüdüm. 🎄🎄🎄🎄🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲 Seni anlıyorum zeze... #şekerportakalı #zeze #josemaurodevasconcelos

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder