5 Mart 2014 Çarşamba

Song Seung Heon Şoku...!!

Kimdir bu seung heon derseniz kısa bir profil ;  Korenin en ünlü oyuncularındandır..

Adı : Song Seung Hun (송승헌)
Doğum Günü : 05.10.1976
Boyu : 179 cm
Kilosu : 68kg
Hobileri : Spor klüpleri, Yüzme, Bovling 


Dizileri :

My Princess (MBC, 2010/2011)
The City of God (SBS, 2008)
East of Eden (MBC, 2008)
Summer Scent (KBS, 2003)
Law Firm (SBS, 2001)
Autumn Tale (KBS, 2000)
Popcorn (SBS, 2000)
Love Story daily drama (SBS, 1999)
Happy Together (SBS, 1999)
Message (SBS, 1999)
Cheat (SBS, 1998)
You and I / 그대 그리고 나 (MBC, 1997)
Beautiful Lady / 아름다운 그녀 (SBS, 1997)
Three Men Three Women / 남자셋 여자셋 sitcom (MBC, 1996) 



Ve geçtiğimiz günlerde türkiyeye geldiğini öğrendik hemde pat diye.. Herşey twitter'ında yayınladığı resim ile başladı ; 



Bu resimden sonra sosyal medya çalkalandı adeta..  Daha sonra ise Seung Heon'u arama timleri oluştu diyebiliriz.. Hatta "aranıyor  " ilanı vermeyi düşünen fanlar bile vardı. 

Azmeden fanlar seung heonuna erdi :D
Çooook şanslı bir fan sultan ahmette yakalayabilmiş işte resmi ;


Resimdeki arkadaşın anlatımıyla ;

Onu Sultanahmette gördüm 4 saat boyunca onu aradım. Çekim yapıyorlardı yanında menajerleri vardı. Ama ne çekimi olduğunu bilmiyorum. Aynı dizilerdeki gibiydi çok yakışıklı ve çok sıcakkanlı.
Korece konuştum onunla biraz ve nereli olduğumu felan sordu.
Genel olarak İngilizce konuştu ve İngilizcesi çok iyi.
Bir de beni tanıyor musun dedi o kadar şaşırdı ki canım yaa. ♡

Daha daha sonra ise bu fotoğraf internetin pençesine düştü..

   
----------------
Kimse neden bursa olduğunu bilmiyor ortalıkta bir kaç söylenti var..

Söylentiler ;

1) Bir derginin fotoğraf çekimleri için burada olduğu.
2) Reklam veya program çekimi için.                          
3)  Seung Heon ilk dört bölümü Türkiye'de çekilmesi planlanan bir drama için mekan seçimi ve deneme çekimleri için gelmiş. deniliyor..

Hangisi doğrudur bilinmez.. 

Devam edecek olursak dün kendi twitter hesabında vede resmi facebook sayfasında yayınladığı iki fotoğraf daha var..


- Taksim meydanında-
sabah 11 civarında twitterdan yer bildirimi yapmıştı.


Sultan ahmet cami önü ^.^ 

Ve dışarıdan gözlemleyen insanların çektiği fotoğraflar var.. 

















 Bu resimlere göre dergi çekimi gibi gözüküyor..


Ama peşin hüküm vermemek gerek..



Umuyorum ki türkiyede güzel vakit geçirmiştir.. 



Taksimde paylaştığı resimden sonra tüm fanlar taksime akın etti ama rastlayan olmadı :( 
Bir arkadaş orada koreli bir bayan ile karşılaşmış ve seung heon hakkında konuşmuşlar..
Koreli bayan çekildiği resmi göstermiş ardından da seung heon un istanbuldan ayrılıp antalyaya gideceğini söylemiş.. Gerçeklik payı nedir bilinmez.. Kimilerine görede şuan Kapadokyada.. 

En güncel bilgiler için Türk fandom sayfasını ziyaret ediniz.. 

Dün bizde dedik hadi bir eminönüne gidelim, sabah çıkan güneşe güvendik öğlen ıslandık.. 
Marmaray'ı kullanarak sirkeciye gittim ve havanın gazabına uğradım.. Yağmuru fırsat bilen şemsiye satıcıları sarmıştı heryeri, iyi ki oradaydılar uydurukta olsa bir şemsiyem oldu..

Arkadaşımla tranway durağında buluştuk bir iki savsaklamadan sonra gülhaneye yol aldık :)


Gülhane yakınlarındaki bu eski bina dikkatimi çekti :) Bana dokusu hoşgeldi..

Yağmur durmuş sayılırdı biz gülhaneye ayak bastığımızda..


 Yağmur sebebiyle boştu girişte, içeriside. İlk defa çok rahattım gülhane de, sessizliği severim.


o köprücüklerde koşturup resim çekinecektim ama nasip değilmiş çünkü etrafını kırmızı-beyaz bantlarla sarmışlardı.. 


Song seung heon'u göremedik bizim derdimiz var ama senin derdin bizimkinden büyükmüş diyerek bizde tuttuk yükün ucundan..  :D
Kıza yüklemişler tüm yükü çooook ayıppp...

  

Gülhanenin sessizliği + 2ne1- do you love me ?


Ve büyüleyici kuşlar, ne kadar çok yuva var değil mi ? daha fazlası vardı aslında ama bu kadarını çekebilmişim.. 
Hava korkutucu duruyor, yağmur geliyorum hazırlanın diyor o dakikalar bize..

 Biz bir süre daha bu sessizliği dinledikten sonra eve dönmek üzere ayrıldık arkadaşımla. 
Yolda çok güzel bir şey keşfettim çekmeden duramadım.. 



 Mükemmel bir şekilde biçilmiş mi desem resmedilmiş mi desem. Çok hoşuma gitti.
Bu manzaraya üsküdar da rastladım..

4 yorum:

  1. Merhabaa blogunu yeni keşfettim blogun çok güzel :) Sinoplumusun ?? Evet geldi bende görmeye gidemedim ama geldi yani buda bişeydir diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşfetmene sevindim :) Evet sinopluyum. Bencede buda birşeydir ama görebilseydik daha güzel birşey olacaktı.. Bloğumu tepe tepe okuyabilirsin eti senin kemiği benim. ^^

      Sil
  2. Hemşeriyiz desene sevindim :) Tabi görseydik ama kısmet değilmiş :( Okuyorum takipteyim:)

    YanıtlaSil