2 Aralık 2018 Pazar

Satranç

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Satranç - Stefan Zweıg 5/5 Kitabın konusundan bahsedersem spoiler verirmişim gibi hissediyorum. Beni çok etkileyen muhteşem tat bırakan bir modern klasikti. Bazı kitaplarda düşünceleri atlayan okuma potansiyeline sahibim. Diyelim konuşmalarla dolu bir kaç paragraf düşünce var aralarda o düşüncelerin başlarını okuyorum çok merak ettiğim romanlarda 😁😁😁 nitekim düşünce ve konuşma kuramını bu romanda çok ayıramıyorsunuz, tüm olarak okumalısınız hiç bir yeri atlamadan okudum. Kitap zaten kısa yeme bizi derseniz ; 77 sayfa bir kitabı okumak elbette zaman almıyor rahat okunulabilinir. Ama ben ara ara duraksayıp sindirip iyice algılayıp okudum bu romanı. Hani öyle çerezlik falan değil oldukça dolu bir kitaptı benim için. Kitabı okuyun diyerek şiddetle öneriyorum yazılış stili oldukça hoşuma gitti işlediği konuyu öyle güzel anlatmış ki yazar ne desem boş. #lokumlukahvebeğendi #lokumlukahveöneriyor #satranç #stefanzweıg #türkiyeişbankasıyayınları #modernklasikler #kitaptavsiyesi #kitapönerisi #neokudum #ahmetcemal #kitap #kitaplar

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder