2 Aralık 2018 Pazar

Eve Dönüş Şarkısı

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Eve Dönüş Şarkısı- Jodi Picoult Zoe ve eşi Max mutluk bir evlilik sürmektedir. Ya da içine girmeden neler döndüğünü kimse bilemez. Zoe kırk yaşına dayanmış olmasının verdiği anne olamama korkusuyla 8 yıl önce başladıkları ebeveyn olma yolundaki dikenli yollara bu defa daha sert basarak ilerleyecektir. Max ise artık yorulmuştur, ne çocuk ne de bu evliliği kaldıracak halde değildir. Aklınızın ucundan geçmeyecek bir halde şekillenir zoe’in hayatı. Ve anne olabilmek için hala savaşmak istemektedir. Max ve zoe boşanır. Max içki içmeye eski ayyaş alkolik haline döner. Zoe ise çok daha zor şeyler atlatır her zorluğun bir güzelliği olduğu gibi yeni bir ilişkiye yelken açar. Ama tahmin edemeyeceğiniz bir partner Vanessa Shaw ile yeni bir hayata adım atar. ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ İlk Jodi Picoult okuyuşum ve dilini çok beğendiğimi söylemeliyim o kadar ustaca yazılmış ve tasarlanmış ki roman. İlk başta okurken din ve ahlak açısından yapılan değerlendirmeler beni çok şaşırttı. İnsanlık için insan duygusu için yapılanlarda öyle keza. Yazar içinde iki tarafıda yaşamış diyebiliriz. Roman 🏳️‍🌈 LGBT temalı ve bunu yaklaşık 150. Sayfada fark ettim. Kitabı gerçekten beğendim. Hiç beklemediğim şeyler gerçekleşti şok üstüne şok geçiriyorsunuz okurken. Olaylar gayet güzel ilerliyor sıkıldığım biran olmadı. Homofobik bir insan okusa kitap hakkında ne düşünür diye biran aklımdan geçmedi değil. Bilemiyorum herkesin özgür olduğu bir dünyada yaşıyoruz öyle insanlar okumaz sanırım. Kitap bittiğinde “Ben ne okudum ? “ diyip dumura uğradım. Çünkü sonunu çok beğendim 😍 Son olarak küçük yaştaki arkadaşlarımız için pek uygun değil çünkü içinde cinsellik mevcut. Yazarın diğer kitaplarına mutlaka bakıcam. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ? #Evedönüşşarkısı #jodipicoult #bookstagramtr #bookstagram #lgbttemalı #book #kitaplarokunmalı

Lokumlu Kahve (@llokumlukahve)'in paylaştığı bir gönderi ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder