22 Mart 2014 Cumartesi

YGS Mağduru

Yarınnn YGS varrrr..  Ben daha hazır değilim. Hemen kendimi kaptırdım seneye hazırlanırım ayaklarına. Ama her şeye rağmen LYS ye hazırlanmaya devam edeceğim. Düşük alacağını bile bile girmek çok ilginç, fazla bir beklentiniz olmuyor. Resmen ailemi de alışırdım bu deneme gibi bir şey seneye aslı olacak ^^  



Yarın bu resimdeki gibi takır takır yapsam ne güzel olur değil mi ? Ama daha bitmemiş bir sürü konum var. Pes etmek yok çalışmaya devam elbette. Bu yazıyı gören arkadaşlardan ufak bir dua istiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun. 

Yazacak o kadar çoook yazım var ki ama resimleri bilgisayara atamamaktan - baya uzun sürüyor- bir türlü yeni yazılar gelmiyor.. YGS sonrası güzelce hepsini yazmayı planlıyorum.   Kendinize çoook çoook çok iyi bakın.  O Cerrahpaşa beni alacak o kadar... !!!

4 yorum:

  1. Başarılar dilerim.Umursamaz girince daha iyi puan alınıyor :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Herkes öyle diyor bakalım yarın deneyimleyeceğim umursamaz girmeyi :) :D

      Sil
  2. nasıl geçti sınavın başkanım??? :) inşALLAH iyi geçmiştir :) Nery

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç geçti ilk adım için değişikti :) önümüzdeki maçlara bakacağız haziranda daha önemlisi var. İyi dileklerin için teşekkür ederim ^.^

      Sil