10 Şubat 2014 Pazartesi

Bekarlığa Veda Partisi Tadında..

Dün 15 tatilimin son günüydü malesef... 
Dedik bu böyle olmaz en azından son anlarımızı doya doya yaşayalım..  Aslında olay çok farklıydı bir fotoğraf makinesi bakmak için çıktık yola - Daha önceden incelemiştim aklımda bir kaç model vardı bilgisayarımdan incelemelerinide izlemiştim ama öyle uzaktan bakmakla olmuyor-  Çıktık çıktık diyorumda kimle çıktık onu söylemedim :) Bir arkadaşımla gittik çoğu şeyi beraber yapıyoruz zaten.. İlk bir sinema bileti alalım dedik düzgün film yok - Aksiyon bizim düzgün film dediğimiz -O zaman animazyona gidelim dedik vede öyle oldu " Lego " filmine gittik güzeldi.. Bileti aldıktan sonra media markt te gittik fotoğraf makineleri için güzelce inceledik..



Performans ve fiyat açısından en mantıklısı bu gibi canon 1100D


 Bu kampanya kaçırılmamalı, 3 lens ile canon eos 600D 2200 lira. 
Alabilecek durumda olsaydım alırdım ahh hayaller ahh aklım bu makinede kaldı cidden..




Çoook güzel inceledik. Baya baya 2 saatimizi harcadık, sonrada bir şeyler yemek için ayrıldık oradan. 



İlk defa gittiğim bir yerdi, ama beğendim köri soslu mantarlı tavuk yedik ve tadı inanılmaz derecede iyiydi ne yazıkki bitiremedim filmi kaçırıyorduk :( Bir dahaki sefere hepsini yiyeceğim..  Mekanın adı tavuk dünyası gibi birşeydi sanırım.



Filmden sonrada hadi kahve içelime geldi sıra, Bizde de ne mide varmış herşeyi tıkıyoruz içine sinemadaki mısır ve kolaya girmeyeyim bile.. Daha sonra çok feci acısını çektik gerçekten bekarlığa veda partisi gibi oldu..  Mochayıda ilk defa denedim pek hoşuma gitmedi.. :( 

Eve dönüş yolunda içimizi kötü bir his kapladı çok feciydi otobüste sus pus oturduk izliyoruz etrafı heryer karanlık bu dahada iç karartıcı içimizden " Yarın çekeceğiz bugün yaptıklarımızın cezasını " diyoruz ama şuanlık birşey olmadı okul idare eder geçti..

Son sınıf olmak bir yandan okul bitsin diyip diğer yandan özleyeceğim demek sanırım..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder