13 Ocak 2014 Pazartesi

Mini Alışveriş

Dün haftasonuydu ve dershanede öğlenciydim ama ektim.. Her zamanki gibi oldu :D Aslında planım history'e yollayacağımız hediyelere göz atmaktı. Ama abim hadi metroya gidelim diyince - arkadaşımda telefonunu açmıyordu ekildim yani- Bende kaçırmadım bu fırsatı dedim ordan bakarım birşeyler.. Arabada benim k-pop cdleri var tabi :D başladım dinlemeye b.a.p Goodbye çalıyor bende söylüyorum bizimkiler muhabbet ediyolar, fark ettimde artık kabullendiler :D Yani ramyun'u benden çok seviyorlar. Kore müziklerini dinliyoruz. Bana kızdıklarında seni çekiklere vercez diyorlar. Nerde çekik espirisi var bana yapıyorlar öyle kabullendiler yani ^.^  
 Yine bıdıbıdı çok konuştum resimlere geçelim..


Bu tarz terlikler ( başka bir adı varmı bilmiyorum ) ilgimi çekiyor, aslında figürlüler dahada şeker ama annem her zaman beni ikna edip almaktan vazgeçiriyor.. Bu seferde onlar kayar, düşersin sonra dedi :) 


Bunlar figürlü patikler çoooooooooook şekerler değil mi ??  Eğer gidersem bir daha yakın bir zamanda bunlardan alacağım..  


 Şirinlikten patlayacaklar, o gözlerr hepsi mükemmel ahhh biri bana bunlardan alsınnnn..  
Küçük kardeş arayanlara duyurulur, bol oyuncak karşılığı kardeş olunur. yaşım 18 ama bişicik olmaz küçük kardeş rolü yapabilirim..  


Anahtarlıkta olabilir zaten evde 5,6 anahtarlığım var koleksiyon yapıyorum  :D  Sevdiklerinize hediye etmek için şirin bir yol, verdiğiniz kişi çok mutlu olacakır. Kendinizide mutlu edebilirsiniz..


Bu pijamalarda gözüme hoşgeldi, düşününce çok şey beğenmişim ama az şey almışım. Aile ile alışverişe çıkınca böyle oluyor.. Onlar meyve sebze reyonlarında takılırken ben kırtasiye kısmını arıyordum hahah işte fark.. Ev geçindirmeye başlıyınce insanlar değişiyor mu acaba ? Bende birgün bu tarz şeylere bakmayı bırakıp patates soğan seçecek miyim :D Lazım olunca bende yapıyorum tabiki annem uzun süre olmadığında ben alışverişe çıkıyorum ama hiç zevkli olmuyor.. 


İşte geldik benim kısmıma :) Rengi hoştu ve minikti ama bunuda almadım.. ( İçinizden : arkadaş sen ne aldın ? diyebilirsiniz haklısınız hiç bir halt almadım hahahah :D  )


Burda görmüş olduğunuz istanbul yazan ajandalardan bir tane aldım. Turuncu olanı.. Na Do Kyun için uygun gibi geldi. Üstünde istanbul yazması ilgimi çekti açıkcası :D Birde yarım saat kim yapmış türk malımı diye orasına burasına baktım. Resim çekerken sürekli etrafı kolaçan etmeyi saymıyorum bile..



Daha paketini açmadım poşetten bile çıkarmadım :D Bende saçma sapan bir özellik varki o da : Birşeyi elde edene kadar uğraşıp duruyorum ama o şey elime geçince önemi kalmıyor.. Bu özelliğimi değiştirmeye çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez.. 



 Bunlarda diğer alternatifler, - Ellerim ne kadar ilginç çıkmış hahah-  fiyatta gözüküyorumuş :D 



Burda kendimi nasıl kaybettim anlatamam görevliler bile ilginç ilginç baktılar.. Resim çekiyorum vede sırt çantası turist muamelesi yaptılar resmen annemede omoni dediğimden biraz garip oldu tabi :D 


Yapışkanlı not kağıdınıda aldım hediyelerin üzerine not yazmak için. Sürekli hediye hediye diyorum anlatmadım tabi ne hediyesi olduğunu merak etmeyin en son anlatıcam onu..


Bunlar noodle tarzı şeyler inceler ve mavi poşette olanlar biraz şeffafdı.. yapılan yemekleri hatırlıyorum ama ismini hatırlamıyorum ben meyaz olanını aldım evde deneyeceğim belki resimlerinide çeker tarifinide buraya koyarım :D
 Bu reyon tamamen soya sosu vb. soslarla vede ramunlarla kaplıydı aslında çekecektim ama utandım çok fazla insan vardı..  

Şimdi gelelim " Hediye " meselesine History grubunu takip ediyorum uzun süredir vede çok seviyorum grubun vokallerinden Na Do Kyun'un doğum günü yaklaşıyor ona hediye yollanacak o yüzden bende birşeyler bakıyorum konsept türkiyeyi anımsatacak şeyler.. :D 
Kim bu History derseniz tıklayın..  
Bir şarkılarına göz atayım dersenizde buraya tıklayın
Türk fandom sayfası içinse buraya tık.    

İşte benim günlerim böyle geçiyor geçen hafta 10 tane iğne yedim bağdemciklerim yüzünden ve raporluydum  okula gitmedim yazılı haftasıydı üstelik şimdi bu hafta herşey sıkıştı hadi hayırlısı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder