19 Ocak 2014 Pazar

Kozmetik Maceram

Merhaba Arkadaşlar... 
Dün ve bugün azıcık kozmetik alışverişi yaptım, bir o konuda eksiktim onuda tamamladım - tamamlayamadım hala acemiyim - kendimce birşeyler yapıyorum işte depresyondan çıkma çabası gibi birşey sanırım.. 

Dün bol bol gezdim üstüne bugünde gezdim.. Bkalım neler almışım..


Açıkcası BB krem olayını uzun süredir düşünüyordum. Skin79 almak istiyordum. Koreden kargo ile almak daha mantıklı gelmişti çünkü fiyatı daha uygun oluyordu - benim mantığıma göre - denedim ama malesef beceremedim almayı... üstüne dün girdiğim bir mağazada kozmetik köşesi görünce bakayım BB kremlere dedim..
Bir çok marka vardı ama BB lerin ehli kore markaları tabiki yoktu... satış danışmanına sorduğumda L'oreal i önerdi bende bir bildiği vardır dedim aldım. 
 Sadece bu sabah kullandım 1 saat durmuştur yüzünde çünkü sonra temizlemek zorunda kaldım.. Yani beklediğim performansı sağlamadı açıkcası tabi 1 kere kullanmayla bunu söylemekte doğru olmak şöyle 1 hafta geçsin anca o zaman anlaşılacak işin aslı..


Ardındanda ;


 Bu ürünleride yine danışman hanım önerdi..
ikiside çok hoşuma gitti. Ama kozmetik hakkında pek bilgim olmadığından aklımda deli sorular dolaştı ( Toniği sürdükten 5 dk sonra yıkasammı yıkamasam mı ?) gibi..
Ve sonuç olarak yıkadım, bir çok blog'a baktım ama bu konuda bir bilgi yoktu..
Talihsiz ben.. Sizin bu konuda bir bilginiz varsa lütfen yorum yapın..

Bunlarıda bugün aldım. Bir markete gidip sadece saç boyası alacaktık. Sonra düşündüm taşındım benim ne eksiğim var dedim ve bunlarıda aldım..
Makyaj temizleme mendili,
pamuk,
Saç boyası, (saç boyası diyince bir itici geldi anlatamam )
Ve saçıma bakım yaoacak birşey.. ( Aslında sprey )
Birde şu sonradan bitme istenmeyen sivilceler için sabun (dove)


Aslında bende sivilce yoktu ama bu aralar çıkıyor.. Ya arkadaşlarımın şom ağızından yada fondoten denilen kimyasalın önde gideninden oldu :(
Tüm kimyasalı aşırı kaçmış fondotenlere ölümmm..
Kozmetik alanına yeni adım attığım için baya şaşkın durumdayım. Önerileriniz olursa seve seve dinlerim..


Sallama evrimi geçirdikten sonra bu hale geldi.. Çoook zorduuuu..
Gece mavisi  renginde idi boyalarımız.. Bildiğin siyah işte :D Yine bana yakıştığını düşünüyorum asla bunu yapmazdım yani siyah tercih etmezdim ama annemin zorlaması ile güzel birşey keşfettim.. Azıcık anneminkileride boyadım çok şeker oldu.. :D
Bu ürünü cidden beğendim tavsiye ederim.. Boya işleminde çok dikkatli olun sakın yüze bulaştırmayın sonu kötü olabilir....


Hala paketini açmadım yatmadan önce güzelce yüzümü yıkamayı düşünüyorum.. 

Yarın ikitane yazılım olduğundan dolayı pek vaktim olmayacak.. geçen hafta değil önceki hafta 10 adet iğne yediğim için raporluydum geçen hafta 8 sınav oldum. Pazartesiye 2 tane kaldı..


Gelelim onarıcı spreye çoook çook çokkkkk beğendim kokusu çok tatlı.. Ve sürekli sıkmak istiyorum acayip hoşuma gitti.. Kesinlikle tavsiye ediyorumm.. 

Şimdilik benden bu kadar yakın zamanda yeni şeyler denersem yazarım.. BB yi biraz daha uzun süre kullanınca yorumumu mutlaka yazacağım Skin79 almak nasip olsada onu kullansam ahh ahhh.. 
Türkiyede satılmıyormu bu dediğin derseniz..  Tabiki satılıyor Tıklayın ve bakın
Bu markanın bir çok BB kremi mevcut ama ön planda olan ve sosyal medyada sık konuşulan hot pink.. popülerlikten ziyade bana en uygunu önemli açık tonnnn..

Umarım yakında alabilirim..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder