8 Ocak 2014 Çarşamba

Evdeki Hazine ( Music bank ve Kpop cover yarışmasından kalanlar )

Uzun mu uzun bir yazı olacak, resimlerle destekli tabi ^^ Çünkü music bank ve  K-POP Cover Şarkı Yarışmasından ( Nu'est' in jüri olduğu) elimde kalan poster broşür vb ne varsa sizin için çektim..   
Bu aralar psikolojik olarak zemin katta gezindiğimden hem kendime derdini dökme (Tedavi) olacak hemde siz neler varmış neler yokmuş öğreneceksiniz.. sabah 9 dan beri matematik çalışmaktan beynim sulandı. şimdi rahatlama zamanı...

Music bank ile başlayalım .. Fazla birşey yok elimde kalan, o kargaşada unuttuklarım kaybettiklerim bile var.. 

 Bunlar Fransız elflerin bir anda ( dağıtılırken bu ne diye baka kaldığımız, hiç beklemediğimiz ) ataklarıydı.. Karvizit dağıttılar iki kızdı yanlış hatırlamıyorsam, vipde de yanyanaydık unutmak ne mümkün..



Bizim Elflerimiz hazırlıksız mıydı peki ? tabiki hayır aylar öncesinden paketler yapıp internet üzerinden tüm elflere yetişmeye çalıştılar.. Kolay birşey değil. v.i.p ler ve platinumlar mağlum sıra bekledi, geceden bekleyen bile vardı herneyse o sırada bile elfler iş başındaydı... (Ben beast ışığım bile yok diyordum ama diğer fandomlarda başarılı bir şekilde idollerinin ürünlerini hayranlara ulaştırdı. ) 

Ben music bank e gitmek için çalışmıştım, kuyrukta kimin fanısın diye sorduklarında hepsinin özellikle bir grup değil  diyordum gerçektende öyleydi. ( Açıkcası şarkılarını sevdiğim için gidiyordum çok iyi tanımıyordum grupları yani genel olarak biliyordum.) Konserden sonra super junior'ı daha çok dinlemeye başladım.. Mblaq ve beast zaten aşırı dinliyordum. Ailee ve miss a yıda daha yakından tanıma imkanı buldum. Müzikleriyle yetinmedim yani.. 


Kuyrıukta bir sürü insanla tanıştım hepside sizinle aynı duyguları paylaştığı için sohbet etmek daha zevkliydi. Siz Big Bang dediğinizde aa taeyang - Haru Haru-  vb ne bileyim bu tarz tepkiler veriyor bahsettiğiniz şey hakkında sizin kadar bilgisi oluyordu.. JYJ dediğimde şu şarkısı çok hoş , şu şöyle falan konuşabiliyorsunuz... O anları unutamayacağım.. Herkesle aynı dili konuşuyorsunuz. Aynı duyguyu paylaşıyorsunuz çünkü.  

Yine başladım konuşmaya zorla susturuyorum kendimi... ^^ 
     
                     Buda benim biletim yavrucak bir kitabın arasında öylece bekliyor görevli ayı gibi yırttığı için bu hale geldi.. 
  

İşte İkisi bir arada kısmı geldi.. Bu iki bileklik evde güzel güzel uyuyor..  
Music  bank'de de  daha kalın uzun ışık çubuğum vardı, biri  mor diğeri ise sarıydı. Ama patladılar. Çöpe atmak zorunda kaldım konser sırasında.. 


Şimdi k-pop cover şarkı yarışmasına geçebiliriz. Çoğunlukla elimde broşürler kaldı.. İçeri girdiğimizde elimize bir karton poşet tutuşturdular işte içinde olanlar..

 Broşürün önden görünümü :



İçini Açtığımızda :




  
  Arkası : Standların krokisi bulunuyor. ^.^
Yine bir broşür ve yemek kültürünü tanıtan bir kitap.. Herşey ingilizce, yinede bir bakayım derseniz buraya tıklayın


Dergi tarzında kore kültürünü tanıtan bir kitapçık.. :D


Kore Gezi Rehberi Biri ingilizce diğeri türkçe baya kalındı..


Vee şimdi sıra standların verdiği broşürlerde.

Etkinliğin %70 inde  Big Bang standındaydım zaten (çünkü görevliydim.) 
Broşür kitapcık tarzındaydı.. 
Stantda büyük boy poster de dağıttık, aynı zamanda albüm ve orjinal kupa, çorap vs.. ürünlerinin bulunduğu bir çekilişte yaptık..


  

Her sayfasını tek tek çektim.. :D


<3 <3


<3 <3 <3


                                                 Ve son arkası..

  

Şimdi Sırada Cn Blueeeeeee yeahhh ( Çok severim şarkılarını )
Broşüre ilk önden baktığınızda  istanbul silüeti ve cn blue sizi sizden alacak..


                        İçini açtığımızda bizi, yapılan projeler karşılıyor..


  Ve arka kısmı

 Şimdi sırada Lee Min Ho var..
 Minoz Turkey amblemi ne kadar şirin değil mi ? 
Lee min ho gördüğünde ne tepki vermiştir merak ediyorum bence oda şirin bulmuştur..


                     Minoz Turkeyin başarılarına beraber şahit olduk değil mi ?
                                          İsterseniz bir daha hatırlayalım.. 

Arka kısmın tamamının resim olması çok güzel.. Ama kıyamıyorum kutuların içinde turşusunu kuruyorum


 Dam dada dammmm Shineeeee.... 
Shinee World Turkey ekibi aynı shinee gibi candan ve dost canlısıdır söylemeden geçmeyeyim.
( Hahahah ekiptekiler bu kız kim bizi nerden tanıyo derlerse eğer, esenyurtta bir etkinlikten desem yeterlidir heralde ahh birde hava alanınıa music bankten bir gün önce idolleri karşılamaya gitmiştik onuda unutmayayım.)
  


 Paket içeriğinden bahsedeyim birde, 
Shinee World etiketi
Magnet
Ve
Poster.

Broşürün açılmış hali.


Ve Arkası Posterrr



Aslında kaybetmiş olduğum birkaç şeyde var muhtemelen. 
Tüm standlar elinden gelenin en iyisini yaptılar böyle bir etkinlikte kısa sürede bunların başarılması gerçekten çok güzel.
Türk fandomlar çok başarılı ve başarılı olmaya devam edeceklerine inanıyorum.. 

Bi Rain Standdından bahsetmeden geçmeyeyim aslında elimde resim vs vardı etkinlik akşamı, amma velakin biricik arkadaşım onları aldı o yüzden resmini çekemedim..
Standda Bi Rain'a ulaşacak olan bir t-sirt imzaladık. 
Onları destekleyelim..

Nu'est Turkey Standında çok sevdiğim bir arkadaşım vardı ama  koşuşturmadan onunla bile iki kelime konuşamadım. Standdaki o heykellll ( Karton model) Gerçekten bir harikaydı, nuest gelip boylarını ölçtü hahah o kısım komedi zaten. 

Bu resimde belki görebilirsiniz karton heykelleri :) Arkadan çektiğim için arka kısmı beyaz olarak gözüküyor ahhaha ama büyüklüğü gerçekten çok iyi..



İşte böyle yine bir yazımın sonuna geldik bu yazımın ikinci kısmıda olacak expodan elimde kalanlar :D 

Çok tembelim biliyorum üstünden bir sene geçti resmen , Ama artık daha hızlı paylaşmaya çalışacağım haberleri..

Sağlıklı, Mutlu Ve Huzurlu Kalın...


 

            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder