18 Temmuz 2013 Perşembe

Music Bank İçin..

Sevgili bilgisayar kurdu abime çok teşekkür ediyorum, çünkü ancak akşamları evde olabiliyorum o vakittede bilgisayarı kapmış oluyor.  .  . Ne işin var bilgisayarda, oyunda otur çocuklarınla oyna be adam !!!

                              


Sitemimi yaptıktan sonra gelelim asıl meselelere ;  Nu'est geleli bir ay olacak daha yeni yazıyorum hihihihi :)  Herşey güzeldi organizasyonda iyiydi tabi eksiği yok denemezdi ama şimdi ah vah etmenin anlamı yok bende stand görevlisiydim ve dışardan izleyici olmakla olayların içinde olmanın farkını yaşadım... Nu' est ayağımın dibindeydi ahhh beak ho nun üzerine atlamalıydım aslında.. Nu'est Turkey standının hemen yanındaki stand bizimdi. Giyim tarzları çok şekerdi gerçekten, çok pozitif güler yüzlü ve sıcak kanlılardı. Açıkcası nu'est grubunu face şarkısından dolayı birazcık tanıyodum ve jr+ ren severdim ama şuan baek ho yu da çok seviyorum ^.^ 

Dans yarışmasında baek ho sürekli " gruptan fav. kim ?"tarzında sorular sordu sanırım jr de bu tarz bir soru sormuştu ama yanıtlar sürekli "REN " oldu oraya çıkıp baek hooooooo demek isterdimmmm... 
  
                             

             
Yarışma sırasında ben arkalarda kaldım arkadaşım ise nu'estin dibine kadar girdi sahneye çıktıklarında ise ellerini tutma şansını yakalayanlardan biriydi... Kısskandım tabiki bana sürekli "Yanıma gel " diyip durdu bense stand arkadaşlarımı yalnız bırakmak istemedim gitmedim. bundan sonra full time onun yanındayım music bankta bile..... 

 
O Elin orada ne işi var Kkkkk ^.^ 
 

O gece eve 12 den sora saat 1' e gelirken varmıştık hemde ayakkabıları mahallede elimize aldık öyle yürüdük. Yolda yabancı bir çift ile karşılaştık adam batılıydı bende önemsememiştim tam gidiyoduk işte arkadaşım pasoyu doldurmam gerek dedi durduk yanlarında batılı adam ingilizce birileriyle anlaşmaya çalışıyordu tabi kimsede bişi anlamıyor bende bir bakim dedim sonra orta seviye ingilizcemle parasını bozdurmak istediğini anladım.. elimde k-pop etkinliğinin poşeti vardı adamın eşi korean dedi orda film koptu. Bende koreliyim dedi gülüşmeler sevinmeler falan konuştuk kadınla bu arada arkadaşım parayı bozdurmaya gitti.. bende etkinlikten kalan yaka kartı vardı big bang standı yazan, kadın benim favorim t.o.p dedi bende benimkide oo dedim yemeklerinden bahsettik falan facebook almayı unutmadım tabiki :) adam ile aramızda komik bir olay geçti oppa dediler ilk tanıtırken bende sunbea dedim sonra işte aksanımda anlamadılar brother dedim.. sonrada ajussii de kararlaştırdık :) aslında 30 yaşında var la yok arasıydı sonra bana bildiğim korece kelimeleri sordular saydım biraz sonra miççeso (çıldırdın mı ?) dedim ajuşi banamı diyorsun alındım ağlayacağım falan dedi gülüştük yine .. işte heryer korefanlarıyla doluydu yolda etkinliği soranlar oldu. Yaşlı teyzeler amcalar garip bakışlar attı otobüsde korecan bulduk muhabbet ettik felan ordada garip bakan insanlar, eve geldiğimde millet uyuyordu arkadaşla ben boş bir odaya sıvıştık tıkındık ve uyuduk asıl işkence sabah başladı ama şuan sorun yok.. bakalım music bankta neler olacakk....

Music Bank demişken gelecek gruplar açıklandı öğrenmeyen korecan kalmadı. Açıkcası beklediğim gruplar ;

 CN BLUE

 B:A:P
 TEEN TOP
 SHİNEE
 B1A4 

Ama hiç biri nasip olmadı aaa oldu aslında beklediklerim arasında beast ve suju da vardı :) onlar geliyor ee mblaq de geliyor yeterde artar bile.. 

Biletler çarşamba günü satışa çıktı turkcell platinum sahipleri hemen aldılar vip seçeneğinde 4 bölüm vardı 3 tanesi bu şekilde tükendi cuma gününe sadece 1 bölüm kalmıştı ağlaya sızlaya annemle çözüm yolu bulup iki bilet alabildik allaha şükür..

 Bilet almak için işe girdim ama geç girdiğimden maaşımı daha alamamıştım, burda devreye sevgili korecanımın annesi şükriye yenge dahil oldu, ikimizin bilet parasını ayarladı ve maaşımızı alınca geri ödeyeceğiz bu şekilde yani kendim çalışıp kazanıp aldım :D :)  


İş hayatı çekilir gibi değil gerçekten bir daha işe girersem bu sefer koreye gitmek için para biriktiririm son olur buda.. 

Çalıştığım yerde çanta ve eşarb satıyorum... Gerçekten güldüğüm anlar çok oldu bizim dükkanın karşısında çocuk kıyafetleri, beşiği vs.. satan bir mağaza var yani sonuç olarak alışveriş merkezinin o katında sürekli çocuklu kişiler oluyor çocukların halleri beni bitiriyor.. Çoğu çocuk yürüyen merdivene binerken ağlıyor... Anneleri istediklerini almayıncada ağlıyor ( Ne yalan söyliyim bunu bende yapmıştım ).  

Bizim mağazanın karşısında bir tanede ayakkabı mağazası var işte orda bir çocuk var aslında abartılacak kadar şey değil hani... İşe başlamadan iki gün önce ordan topuklu ayakkabı alıp nu'est etkinliğine gitmiştim.. Çocuk güzel tavsiyelerde bulunmuştu sonra işte tekrar karşılaşınca şok olmuştur heralde ilk başlarda ne zaman dönsem beni izlerken buluyordum sonra alışkanlık oldu hep dönüp onu arar oldum... T.T ama daha düzgün hiç muhabbetim olmadı güvenlikçilerle beş çayına gideceğim ama bu çocukla ve onun çalıştığı mağazadaki kızlarla muhabbet kuramadım... 

İşler pek yoğun değil insanlar oruçlu oruçlu alışveriş pek yapmıyorlar ama sürekli turist görüyorum.. Gelip çantaların fiyatlarını soruyorlar ilk gördüğüm turist  ispanyoldu ingilizce konuştuk güzel bir çanta vardı fiyatını sordu 70 lira deyince goodbye oldu tabi :D 
Sonra Çekik gördüm tam karşıdan geçip gidiyordu üç kişi biri arkada kaldı tam"
" giderken türkçe biliyor musunuz "dedim
"Evet " diye yanıt verdi
" nerelisiniz" dedim
" Koreli " demesin mi ? ee tabi koreli gören masum korecana döndüm...
"yoboseyooooo" dedim oda "yoboseyoo" dedi ve gittii... 

Daha sonra rus gördüm ama acayip iyi türkçe konuşuyordu sonra özbek sonra yine rus birde alman vs... böyle devam etti bugün kadının biri geldi yine çantaların fiyatlarını soruyor yanında bir meteor hemide kıvırcık gu jun pyo nun türk versiyonu karakterde aynı gu jun pyo iş çıkışıda onları gördüm uzun uzun kestim ben karşı caddede çocukta benim karşımda işte öyleeee....

Orda çalışanlarla mağaza sahipleriyle falan aram çok iyi ahh asıl kralı unuttum shinhwa grubuna bir bakın yazının devamını okumadan ordaki meteorlar nasılsa bu adamda öyle işte tam tanımıyorum aslında sadece bir mağazanın sahibi onu biliyorum ama hangi mağaza meçhul.. Bir gün asansörde denk geldik işte ben evden ilk defa geç çıktım telaş yaptım yetişemem diye böyle koştura koştura geldim asansörede daldım saate bakmadım adamı fark ettim sonra işte bişi demedim.

 

( İşte Shinhwa grubu venüs klibini izleyin beni daha iyi anlayacaksınız :)


" İşe geç kalan kız " dedi ve gülümsedi.
" yoksa arzu hanım geldi mi ? " dedim adamın zeki olduğu aklıma gelmedi tabi patronu gördü sandım işte..
" Bilmem. Okuyorsun hemde çalışıyorsun " dedi...
"hıh evet son sın..." son sınıfa geçtim diycektim sözümü kesti..
" Bak herşeyi biliyorum ne kadar gizemliyim" dedi hahahahah şokkk oldum...
Cevap veremedim hani olayın gizemli olmasıyla alakası yokki neyse işte çıktım asansörden  
"Arzu hanım gelseydi söylerdim " dedi yine gülümsedi.
hemen açtım mağazayı öyle oda " Kolay gelsin "dedi ve kayboldu..  
Bugün yine gördüm aradan 3 gün geçmişti, " Çok kitap okuyorsun " dedi halbuki ben onu hiç görmemiştim o beni nerden gördüki , sürekli kitap okuyordum evet :D :D 
" Yeterli değil sınav için " dedim.,
" Efendim, psikoloji gibi birşeymi duydum " dedi ne alaka psikoloji ?? belki sesim fazla çıkmamıştır :)
" Hayır sınav üniversite yani " 
" hımmm" dedi ve asansöre bindiiii....

Nedir bu asansörün benden istediğiiii... Birde " Kolay gelsin" lafını iş ortamında  muhabbet kurmak için kullanıyolar bence çünkü kitap okuyorum kolay gelsin diyolar k pop dinliyorum yine aynı tamam bi iş yapınca neysede boş boş otururkende aynı laff alışkanlık olmuş heralde birde lavaboları sormadan önce diyorlarrr hahahahah ^.^

Erkeklere hayran kaldım cidden bi eşarb seçicek hemen seçiyor hediye paketi para ve güle güle.. Kadınlarda ise beğeni yüz yılı buluyor uyarmı diye düşünmede cabası pazarlık var birde  sonrada tıpış.. Yarın tatilim yaşasınnnn...  Belki eminönüne geçerim kadıköy veya üsküdara kesin gidicem biletix'e uğruyacağız arkadaşımla... Herşey music bank için...

                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder