29 Haziran 2013 Cumartesi

Kopmaya gidiyorum big bang standından selamlar....



Nuest geldi bir geldi pir geldi facebook da sallandı tabi :)
Bir sürü karışıklık oldu taa geçen haftadan konuşulmuştu standda olacağım sonra vazgeçildi ve şimdi yine standdayım. Big Bang standındayım gelen varsa uğrasın yanıma :))))

Gelemeyen arkadaşlarım için çoooook üzülüyorum birlik beraberlik olmayınca keyfi kalmazki bu işin keşke bir otobüs tutabilsem ailelerine güvende olacaklarına dair bir kanıt sunabilsem. :(
Music banktada aynı şey yaşansın istemiyorum bu yüzden bütün arkadaşlarımın hatta yeni arkadaş olduklarımın bile aileleriyle tanışmayı planlıyorum ki izin istemeye yüzüm olsun.

Music bank demişken gelecek olan sanatçılar açıklanmış super junior, beast, mblaq  ve ft island'ı gözüme kestirdim :D  Gidip kopçam allahın izniyler tüm korecanlarımla...

Hazırlıklar tamamlanıyor big bang, big bang yuppiiii ...

Gittim iki kıyafet aldım ama şimdide hangisini giyeceğime karar veremiyorum nasıl iştir bu... Sabah erkenden gidicem pc yide kaçırıcam zaten :D  Yarın bir sürü resim çekmem gerek N8 i iyi şarj etmeliyim.  Yarın çok zor bir gün olacak çokkk şimdiden hepimize kolay gelsin desteklerinizi big bang standından esirgemeyin... ^.^ 

fighting !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder