27 Temmuz 2013 Cumartesi

Doğduğum Gün

Doğum günüme ramak kaldı ama hiç kimsede bir alarm havası, bir işaret yok.. Geçensenede böyle oldu. Hatırlamadılar bile ben hatırlattım ve yine ramazan ayına geldiğinden marketten güllaç alıp gelen bir abiyle karşılaştım odun işte doğum günü hediyesi buymuş.. Güllacı yapacak kişi bendim birde. Nasıl iş bu ?  Pazartesi günü 17 yaşımı doldurucam ama hayallerimdeki gibi koreye uçak bileti falan yok... Güllaç olsa dua edeceğim :) Patronum bile çanta hediye etti nasıl düşünceli kadın valla..



Shinhwa nın yeni üyesi olan şu adamla bugün baya sohbet ettim ve ilginç noktalar yakaladım tırsıyorum azıcıkkk.. Adam acayip birisi azıcık çapkınlık var mı diye düşünmedim değil.. Umursamaz olmaya çalışacağım.. 
geçen bir müşteriyle ilgilenirken yine asansöre yürüyordu durdu ve gözlerini ovuşturdu bende uykunuz mu var dedim. Öyle mi gözüküyorum dedi (gülümsemese daha iyiydi, tırsmama sebep bu :)  müşteri o hep uykulu zaten dedi. bende : Tanıyor musunuz dedim. Eşim sürekli oradan alışveriş yapar demesin mi ? ben nerde olduğunu bilmiyorum zaten. Yan binada imiş meğer neyse kadın şak diye sormasın mı " Eşiniz mi ? " diye şok oldum gülme krizine girdim.. Hemen yok allah korusun ben küçüğüm dedim . Yerin dibine girdimm 




yaaa neyse bahsetmeyeceğim bu shinhwa grubunun yeni üyesinden cidden korkuyorum... Hele bugün konuştuklarımızdan sonra !!!  

Frekansı değiştirelim, doğum günüm boş boş geçecek biri fırlasa doğum günün kutlu olsun dese felan gezsek tozsak ahh ahhh çok şey istiyorum sanırım tüm arkadaşlarım tatilde bir ben amele gibi çalışıyorum sırf music bank için 

bugün müşterilerden birisi korecan çıktı konuştuk oda bilet almış telefon numaralarımızı verdik felan bende hastalık oldu iletişim bilgisi almak tanıştığım korelilerdende facebook alıyorum habire :)  Neyse yazdımda yazdım yeter bu kadar ^^ 

Yeni Sayfalara yeni aşklara ve yeni ülkeler görmeye yelken açmak istiyorum... ( Aşk kısmı uydurma ben böyle iyiyim... ömür boyu tek kişi ile olmak isteyenlerdenimde) 


Ay shinhwa dakilerin yaşlarına bakim dedim birisi benim doğum günümden bir gün önce :) Bu bir işaretmi acaba hihihihi 28 Temmuz 1979
Lee Min Woo  
Ama benim gibi doğum gününü unutanları yoktur kesin parti falanda
yapar.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder