1 Ağustos 2012 Çarşamba

Gelip Geçiyor Günler


Uzun bir aradan sonra buradayım :) Her şey aynı monotonlukta ilerliyor ama bunu seviyorum  bütün olumsuzluklar beni buldu :

1 ) Bilgisayarım bozuldu
2) Yaz tatilim boş boş geçiyor
3) Ramazan yemekleri başıma kaldı hala yapıyorum
4) Ev işleri de bana yıkıldı
5)Tüm yaptıklarıma rağmen kimseye yaranamıyorum ( Mantı bile açtım ama nafile )
6) Bütün planlarım alt üst oluyor
7) Doğum günümde gayet normal geçti
8) okulumu özledim
9)Kitap okuyacak dahi zaman olmuyor kaçak göçek sarılıyorum kitaplara :)
10) Aklıma başka bir şey gelmedi

Bütün bunlara rağmen mutluyum ve umutluyum
Korece harfleri 1.sınıf çocuğu gibi öğreniyorum :)
Ama hergün yeni arkadaşlıklar kuruyorum bu çok güzel, ah birde olimpiyatlar var sıkı takipçisiyim
Çin Japonya güney kore fena ilerliyorlar hele çin her ne kadar ülkem için üzülsem de güney kore kazandıkça moral buluyorum 2016 olimpiyatlarında daha başarılı oluruz inşallah 2020 de ise türkiye de olursa korelilerin dibinden ayrılmam hahahah canlı canlı izlerim artık.

Ramazan geldi ne güzel geldi :) huzur sağlık sıhat ile geldi, bizim evimizde toplanıpta her akşam yemek faslı olmaz genelde ama ramazan boyunca bu atmosferi tadıyorum bir yandan tatlılar bir yandan tuzlular sohbetler mukabeleler dinimizi en yoğun yaşadığımız en güzel ay hep beraber tabi :)

bu arada kendimi matematiğe gömmek istiyorum ama polinomşları unutmuşum hemen onada yakında başlamayı planlıyorum hayırlısı

Tüm korecanlara hayırlı ramazanlar :D

   Olimpiyat Rüzgarı 2012 Londra :



:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder