18 Temmuz 2012 Çarşamba

Postman to Heaven

İzledim sonunda :)
Şiddetle izlenmesini tavsiye ediyorum.
Jae joong ne diyeyim ben sana...
Arkadaşlarım hyun joong'a odun diyor o zaman jae joong kütük daha beter çünkü o. Hyunuma laf etmesinler neyse konu saptı film çok çok çook müthişti göz yaşlarınız sizi dinlemeyebilir bu filmi izlerken onları serbest bırakmalısınız başında biraz sıkısanızda ( her filmin başı biraz sıkıcıdır ) devam edin eminim beğeneceksiniz.


Dip not : jae joong'u da  çok severim :)

5 yorum:

  1. Unni. :D Jae Joong mu odun ya. :D Çok şekerdi bu filmde. :D Ama çok üzülmüştüm. Bir iki hafta etkisindeydim. :/ Eve gelen her arkadaşıma izletiyordum. onlarla izliyordum. 7-8 kere izlemişimdir. :D

    YanıtlaSil
  2. hyuna odun diyen arkadaş jae hastasıdırda birazda ondan öyle dedim :)

    YanıtlaSil
  3. Jae hastasıyııım. :D Ama Jae'm odun değill. :) O benim herşeyim. :D Myung soo ve o. :D

    YanıtlaSil
  4. izlemek istedim sen böyle diyince başkan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izle, filmin sonunda anlaşılıyor herşey :D

      Sil