26 Ağustos 2012 Pazar

To The Beautiful You -Görür Görmez Tanıdım

shut up flower boy band dizisini gerçekten severek izlemiştim herkese tavsiye ederim her neyse  dizide bütün çocukları sempatik bulmuştum ama lee min ki bana daha yakın gelmişti gerçi gidince biraz üzüldüm ama diziyi izlemeye devam ettim :)  kim ha-jin rolündeki Yoo Min Kyu şimdide başka bir dizide karşıma çıktı dizinin ismi to the beautiful you yani hana kimi nin kore uyarlaması bu dizide ön plana çıkan isim shinee grubundan minho olsa da diziye başladığınızda bütün karakterleri ilginç bulacaksınız. Görür görmez ha-jin'i tanıdım ve diziyi izlemek için bir sebep daha buldum saçlar değişmiş ama gülüşü tavırları hala aynı 1. yurdun lideri japon yapımındaki karaktere oldukça benzemiş birazda dizinin diğer oyuncularından bahsedelim :)



********

Minho zaten bir çoğumuz shinee grubundan tanıyor bana göre japon yapımdaki kadar sert değil biraz daha merhametlimi demeliyim ve boyunun bu kadar uzun olduğunu daha önce fark etmemiştim.

Açıkcası ilk bakışta pek hoşlanmadım ama 1.bölümü bitirdiğimde ısındım heleki tuvaletteki çekişme fenaydı hahahah :)

********


************

oyy oyy yerim ben bu çocuğu fenaya saf erkek ve fotoğraf hastası tabi kendi fotoğraflarının


**********

Bu kız aslında benim için çokta nefret edilecek pek bir unsur taşımıyor çünkü minho ona acıyıp iyi dayranma girişimlerinde bulunmadı henüz daha 4 bölüm izledim çünkü :) şuanlık 2. planda kalan kız olduğu için bir tarla çileğin içindeki sırık fasulye gibi bir şey  ve şeker buluyorum bakalım ilerleyen bölümlerde cadılık yapacak mı ?


Giftler alıntıdır !

Lee minki yide yeni bir projede görebilsem ne sevinicem :)



işte yeni dizisindeki tipi :)

Öncede söylediğim gibi şuan sadece 4 bölüm izledim dizi bitince tekrar yazarım umarım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder