18 Temmuz 2012 Çarşamba

3 idiots



Bu bloğu film yorumlarıyla doldurmak istemiyordum ama izlemeye değer şeyleri yazacağım.
Mükemmeli izle başarı seni takip edecektir :) bittim bu söze 
Aamir khan bu adamın filmleri harika ötesi herkesin izlemesi gereken bir film aslında üniversite yıllarından bahsetse de bu filmde kapak laflara doyacaksınız izlemeyen bin pişman diyeyim. çılgın bir üniversite öğrencisi ve çevresine yaptığı etkiyi anlatıyor diyebilirim sonunda biraz üzülmüştüm ama biraz daha izleyince en büyük kapak geldi ve film son buldu seneristlerini çok merak ettim açıkcası, çok başarılı bir yapım hindistan filmi diyince basit gelebilir ama bazı amerikan filmlerine bin basar :) ben bayağı etkilendim kabul ediyorum





4 yorum:

  1. izlememek için savaş verdiğim bir film.Arkadaşlarım beğenmş ama bende bi bollywood önyargısı mevcut :)

    YanıtlaSil
  2. O ön yargıları hemen yık bence hatta bende geleyim yardıma :) dans ve müzikleri beni diğer arkadaşlarım kadar cezbetmesede etkileyen filmleri var.

    YanıtlaSil
  3. Amirr khandı sanırım oyuncunun ismi adamın hastası arkadaşlarım tüm filmlerini izlemişler bayılıyolar adama henüz ben birşeyini izlemediğimden pek çekici gelmioy :D :D.Bkalım daha ne kadar savaş verebileceğim :D.Ben hint danslarınıda pek beğenmiyorum çok komik geliyo çocukluğumu aladdin lambasını hatırlatıyor nedense :D

    YanıtlaSil
  4. Tabiki çekici gelmez :) filmlerine kattığı tadı fark edince beğeneceksin emin ol. Babam yaşında birisi sonuçta ama oyunculuğu güzel belkide oynadığı karakterler arkadaşlarını on ikiden vurmuştur :D

    YanıtlaSil