8 Mart 2013 Cuma

Çekik sevdam




Taptaze daha bugün başıma geldi. Okulumda çekik bir insan var, ilk gördüğümde türk sanmıştım sadece asyalılara benzediğini düşünmüştüm ama işin aslı o değilmiş. Bence tüm sorun benim asyalıları sevmemden kaynaklanıyor yani ona özel bir ilgi değil.  Adını bile bilmiyorum. bu sene okuldan ayrılacak gitmeden hakkında bilgi toplasam mı? diye soru işaretleri var beyin hücrelerimde. 
Beden E. dersinde ilk kez gördüm. daha sonra öğle tenefüsünde tekrar karşılaştım ama sesini hiç duymadım. Her neyse okul çıkışı bir arkadaş anlattı Çinliymiş ama çinliye benzemiyor oppa kıvamında ^^ Haftasonları neden var ? yarın okul olmadığından taze bilgilere ulaşamayacağım. Bu yazıyı neden yazdığımı bile bilmiyorumm.... Kod adı " Test kitabı" çinli arkadaşın. ^^


2 yorum:

  1. ayy bende resimdeki çocuk sandım wooowww diyecektim içimde kaldı :))

    YanıtlaSil
  2. :) resimdeki exo üyesi tatlım ^^ resmini çekip gizli gizli atarmışım hihihi bu da fazla olur tabi, özel hayata mudahale... Yeni çekiklere yelken açıyorum bu arada.

    YanıtlaSil