23 Ocak 2013 Çarşamba

Radi Hocanın Korecanlarla İmtihanı



Aslında yazıp yazmamak konusunda kararsızdım ama gel gör ki yazıyorum. Geçenlerde 3 hafta önce falan olması lazım facebook üzerinden saçma sapan bir mesaj atmıştım radi hocaya, o mesajı hangi mantıkla yazdım bende hatırlamıyorum. Radi hocada mesajımı okumuş ve önerilerime kulak vermiş kulak vermekte ne kelime beden dilini bile kullanmış, dans etmiş.Hyun joong'a serdar ortaç demesi biraz garip olsada radi hocadır canımızdır yani.  Fazla uzatmaya gerek yok.

İşte mesajım ;
Radi hocam Kore müziğini araştırmışsın ama yanlış sonuca ulaşmışsın Big bang grubundan fantastic baby şarkısını sana armağan ediyorum, bitti mi bitmedi yanında Hyun joongdan kiss kiss ve let's party şarkılarını da veriyorum peki şimdi bitti mi bitmedi son olarak super juniordan sorry sorry diyorum :D

Amaç K-pop yanlış tanınmasın ^_^ 
 
Cevabıda bu videoda ; 09 : 40. dakikada benim mesajıma ulaşabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder