16 Temmuz 2014 Çarşamba

Gelsin Albümler ^^

Ne kadarda olmuş yazmayalı ^^ O kadar özledim ki anlatamam. Evde depresyonun eşiğindeyim, yılda en az 1 kere oluyo demekki...  Hayırlı ramazanlar ^^

Uzun süre aynı yerde olunca bana birşeyler oluyor ( herkese oluyordur heralde :) Gezme hastalığı denen şeye yakalanmışım doğar doğmaz. Uzun süre evde kalınca sadece yaşamsal faaliyetleri gerçekleştirip uyuyorum gibi. Bu kadar sızlanmak yeter, şimdi size albüm kazanmak hakkında ufak bir bilgi vericem. Çoğunuz biliyor olabilir ama belki bilmeyen vardır diye yazayım dedim..

Arirang diye bir kanal var ^^ (Hadi canımm ) Aynı zamanda radyo kanalıda var hatta Nu'est den Aron DJ lik yapıyor. Radyodaki bazı programlarda hergün düzenli yarışmalar yapılıyor ( Sadece soru soruyorlar) Siz doğru cevabı o yayının mesaj panosuna gönderiyorsunuz internet üzerinden bu kadar. Cevabınız doğruysa azıcıkta şansınız varsa albüm kazabilirsiniz ^^  Ben iki tane kazandım hemde peş peşe...

İlk olarak sevgili arkadaşım sayesinde bunu öğrendim ve onun sayesinde ilk albümümü kazandım ayın 14 ünde... ve dünde kazandım ayın 15 inde yani :) Ama hangi albümün geleceğini bilmiyorum o süpriz olacak birde albüm gelmiyormuş dergi falanmış hahah olabilirmi acaba ! Genellikle 1 ay sonra elinize ulaşıyormuş gün sayar mıyım bilmiyorum ama gelince mutlu olacağım kesin. Bir şans doğum günümde gelse "hem bayram hediyesi hem doğum günü" ne güzel olur. Arirang için tıktık

Arirangda herşey ingilizce diyebilirim bu yüzden çok zorlanmayacaksınız ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder