29 Eylül 2013 Pazar

Music Bank Yine Bekleriz..

Nereden başlasam bilemiyorum. O kadar çok şey oldu ki, Music bank, Okul ve Expo derken zaman hızlıca akıp geçti. 

En Önde olmanın ilk defa faydasını görüyorum :) Resimden kafamı buldum hahahaah


Music bank şuan kesik kesik hatıralardan ibaret.. İçeri girmek için dışarıda sıra oluşturduğumuz ve saatlerce beklediğimiz anlar cab canlı duruyor her anını hatırlıyorum. O kadar güzel insanlarla tanıştım ki kırk yıllık dost gibi birden konuşmaya başladık herkesle.. İçeri girdiğimde ise dahada sabırsızlık başladı dışarıda 8 saatten fazla bekleyebilmişken içeride  1 saat daha beklemek zor gelmişti gerçekten. Uzun uzadıya şu oldu bu oldu diye anlatmayacağım malum vidolar yüklendi bir sürü dedikodu- gerçek karışımı yazılar yazıldı zaten. Değer verdiğim en önemli şey doğruluktur ve eğer bunu başaramayacaksam asla burda olmazdım.. Neyse devam edecek olursak, Hiç resim çekmedim şarjım zor yetti telefon kafayı yiyor mağlum.. Ben ağzım açık konseri izledim şaşkındım hemde çooook. Mblaq de çoştum benim olduğum yöne çok yakındılar belkide ondan. Aslında bütün idollerde çoştum. Kyunun elini yakalayabildim bir tek :) Arkadaşım "Lee Hong Ki'ye şapkamı fırlatsam mı ?" diye sordu bende "durma" dedim. Tereddüt etti büyük ihtimalle korktu bir yerine gelir diye. Elinden kaptığım gibi hong kinin ayaklarına fırlattım hafifce tabiki :) Oda alıp başka tarafa fırlattı komediydi.. Arkadaşım şapkasının peşinden gitti tabi , şapkayı yakalayan kız vermek istememiş zorla almış benim şapkam diye :D :D  Şapka elimizde şimdi allaha şükür.

Resimler bana ait değil hiç resim çekmedim mal mal izledim sadece :) Yanımdaki arkadaş çekmiş bunu, orda tanıştık aslında. (Asya Günlüğü) ünden  İşte thunder ve bizim olduğumuz kısımda..



 Thunder' ı önceleri pek tanımıyordum konserden sonra iyice araştırdım konserde bizim tarafla en çok ilgilenen oydu çünkü :) Allah tekrarlarını ve gidemeyen arkadaşların daha güzel bir şekilde telafi etmelerini nasip etsin.  Konsere gitmek için işe girmiştim yoksa bende zor giderdim o kadar ha dedim mi bulunmuyor malesef.. Annem + Abim + Ablam + Yengem + Kuzenlerim + Patronum + Teyzem ve daha fazlası demediklerini bırakmadılar.. Yok o kadar para verilir miymiş / O parayla tatile giderlermiş vs vs.. Konser sabahı çektiğim acıdan zırlaadığım akıttığım göz yaşlarından hiç bahsetmeyeyim.. Konserden 1 gece önce hava alanına gidip 10 da eve dönünce şalterler atıyor tabi.. Arkadaşım konser sabahı saat 5 de bize gelince ve zile basmayıp benim odamın camına taş atıp uyandırmaya çalışınca daha da fena oluyor çünkü arkadaşımı babam yakalıyor heheheh evden kaçar gibi.. Dershane sınavınıda bana gıcıklık olsun diye o güne koymuşlar... Bilmiyorum belki bundan 5 sene sonra ne kadar aptalmışım keşke yapmasaymışım der miyim ki ?  Ama ilkler unutulmaz nuest'i unutmayacağım :D 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder