27 Ekim 2012 Cumartesi

Neden Yapamayalım ?

12 yıl boyunca okuyup ne yapacağımızı bilmez hala geliyoruz, yapabileceklerimize imkansız gibiymiş bakış açısı aşılanıyor. Lise sona gelmiş bir kişinin hala hedefi yoksa bu hem onun suçu hem ailenin hemde öğretim üyelerinin belkide sistemin. Kafamızda oluşan bir sürü proje var ama bunu gerçekleştirmek için pekte çaba sarf etmiyoruz. Bazen korkuyoruz bazende dünyayı ben mi kurtaracağım diyoruz. Evet dünyayı biz kurtaracağız neden yapamayalım ki ? Neden yapmayalım ki ?

"Hadi canım sende " gibi tepki verenleriniz var biliyorum bunu da gayet doğal buluyorum.

Kendine inanmıyor kimisi yada  kendine güveni oluyor ama ortada hedef yok. Ben bizlerin gençlerin, sadecede gençlerin değil tüm türk milletinin büyük şeyler başarabileceğine inanıyorum.

Geçmişimize sahip çıkarak ondan dersler çıkararak aynı hatalara düşmeyip başarılarımızın devamını getirebiliriz. Ön yargıları yıkıp, küçük görmeden her şeyi halledebiliriz  

Sınır tanımamalı ve birleşmeliyiz, doğulu batılı diye bölünmek yerine, sayısalcı sözelci ayrımı yapmamaksızın neler yapabileceğimizi konuşmalıyız !

**Neye hiddetlendin ? gibi tepkiler verebilirsiniz ama bu kelimeler hiddetlenme değil düşüncelerim sadece :)

Kendi gökkuşağımızı kendimiz yapalım, neden bizim kendi ürettiğimiz cihazlarımız teknoloji harikası olmasın. Bunların birden bire olması beklenemez ama bir yerden başlamak gerek..

                             Büyük düşünelim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder